Usługi informatyczno - internetowe
Polska wersja  English Version
Aplikacje - bazy danych - strony internetowe
 
 Aplikacje - bazy danych - strony internetowe 
 
Certified Internet Webmaster Site Development Associate
 

Pomoc zdalna

Za pomocą usługi "zdalnej pomocy" chcemy Państwu zaoferować pomoc wykwalifikowanego informatyka przy obsłudze komputera.
Usługa ta, jest skierowana do firm, które nie mają i nie potrzebują zatrudniać informatyka na pełny etat. My zapewniamy taką pomoc z nazego biura. Polega ona na połączeniu się przez naszego operatora, za pomocą internetu z Państwa komputerem i wspólnym rozwiązaniu problemu. Połączenie jest całkowicie bezpiecznie, dostęp jest zabezpieczony hasłem a wszystkie działania operatora myszką czy klawiaturą są dla Państwa widoczne na ekranie.

W czym możemy pomóc?

- Zainstalować program
- Pomóc w obsłudze windowsa, office-a lub innych powszechnie używanych programów.
- Pomóc zainstalować drukarkę lub zdiagnozować przyczynę awarii
- Naprawić usterki w działaniu komputera
- Inne wsparcie informatyczne

Jak szybko mogę liczyć na wsparcie?

Po otrzymaniu zgłoszenia, najpóźniej w ciągu 24 godzin, zaproponujemy datę i godzinę połączenia. Zazwyczaj jest to następny dzień roboczy. Może zdarzyć się, że rozwiązanie problemu będzie wymagało przejrzenia dokumentacji, konsultacji z serwisem technicznym producenta, przetestowania rozwiązania u siebie, itp - wówczas przedstawimy następny możliwy termin połączenia.

Ile to kosztuje?

Standardowo za pomoc zdalną pobieramy opłatę 30 PLN netto (+23% VAT) = 36.90 PLN brutto. Opłatę pobieramy tylko wtedy, kiedy problem zostanie rozwiązany. W przypadku bardziej skomplikowanych problemów, o których wspomnieliśmy w poprzednim akapicie, możemy podnieść opłatę, po uprzednim poinformowaniu zgłaszającego. Możłiwe jest też podpisanie stałej umowy na pomoc zdalną.
Dla firm i instytucji, które są zainteresowane zakupem naszych programów lub korzystaniem z innych naszych usług świadczymy tą usługę za darmo.

Co mam zrobić aby uzyskać pomoc?

Aby uzyskać pomoc należy kolejno:
1. Pobrać program do zdalnego dostępu: Pobierz program "Zdalny asystent"
2. Wypełnić poniższy formularz
3. Poczekać na informację zwrotną na podany adres e-mail
4. Na kilka minut przed umówioną z konsultantem godziną uruchmić program pobrany w punkcie 1.
5. W uruchomionym programie wybrać przycisk "Poproś o pomoc".
6. Podać mailem, smsem lub w inny sposób numer ID oraz hasło
7. Pozostawić program Włączony na czas pracy konsultanta

Zamów usługę zdalnej pomocy:

E-mail:   
Telefon:

Podane dane zostaną pzresłane mailem na adres: kontakt@vestersoft.pl i nie będą przechowywane na stronie vestersoft.pl

©VESTERSOFT 2004-2019