Pomoc zdalna:
Za pomocą usługi "zdalnej pomocy" chcemy Państwu zaoferować pomoc wykwalifikowanego informatyka przy obsłudze komputera.
Usługa ta, jest skierowana do firm, które nie mają i nie potrzebują zatrudniać informatyka na pełny etat. My zapewniamy taką pomoc
z nazego biura. Polega ona na połączeniu się przez naszego operatora, za pomocą internetu z Państwa komputerem i wspólnym rozwiązaniu
problemu. Połączenie jest całkowicie bezpiecznie, dostęp jest zabezpieczony hasłem a wszystkie działania operatora myszką czy klawiaturą
są dla Państwa widoczne na ekranie.
W czym możemy pomóc?
- Zainstalować program
- Pomóc w obsłudze windowsa, office-a lub innych powszechnie używanych programów.
- Pomóc zainstalować drukarkę lub zdiagnozować przyczynę awarii
- Naprawić usterki w działaniu komputera
- Inne wsparcie informatyczne
Jak szybko mogę liczyć na wsparcie?
Po otrzymaniu zgłoszenia, najpóźniej w ciągu 24 godzin, zaproponujemy datę i godzinę połączenia. Zazwyczaj jest to następny dzień roboczy. Może zdarzyć się, że rozwiązanie problemu będzie wymagało przejrzenia dokumentacji, konsultacji z serwisem technicznym producenta, przetestowania rozwiązania u siebie, itp - wówczas przedstawimy następny możliwy termin połączenia.
Ile to kosztuje?
Standardowo za pomoc zdalną pobieramy opłatę 40 PLN netto (+23% VAT) = 49.20 PLN brutto. Opłatę pobieramy tylko wtedy, kiedy problem
zostanie rozwiązany. W przypadku bardziej skomplikowanych problemów, o których wspomnieliśmy w poprzednim akapicie, możemy podnieść
opłatę, po uprzednim poinformowaniu zgłaszającego. Możłiwe jest też podpisanie stałej umowy na pomoc zdalną.
Dla firm i instytucji, które są zainteresowane zakupem naszych programów lub korzystaniem z innych naszych usług świadczymy tą usługę
za darmo.
Co mam zrobić aby uzyskać pomoc?
Aby uzyskać pomoc należy kolejno:
1. Pobrać program do zdalnego dostępu: Pobierz program "Aero Admin"
2. Wypełnić poniższy formularz
3. Poczekać na informację zwrotną na podany adres e-mail
4. Na kilka minut przed umówioną z konsultantem godziną uruchmić program pobrany w punkcie 1.
5. Podać mailem, smsem lub w inny sposób numer ID
6. Pozostawić program Włączony na czas pracy konsultanta
Zamów usługę zdalnej pomocy:
Podane dane zostaną pzresłane mailem na adres: kontakt@vestersoft.pl i nie będą przechowywane na stronie vestersoft.pl